បទសន្ទនាអាចកសាងនូវភាពរំជើបរំជួលក្នុងបទនិពន្ធប្រភេទស៊ើបអង្កេត

អ្នកនិពន្ធ ម៉ីសន សុធារី​ ទើបតែបានសម្រេចបោះពុម្ពប្រលោមលោកសុភាប្រុស រឿង សំណុំឯកសារZ22 ដែលជាវគ្គសំខាន់មួយក្នុងចំណោមអម្បូរ សុភាប្រុស ដែលជាកម្រងព្រហ្មទណ្ឌស៊ើបអង្កេតដ៏ល្បីល្បាញ។

អ្នកស្រីបានលើកឡើងថា រឿងប្រលោមលោកស៊ើបអង្កេត អាចទាក់ទាញអ្នកអាន ដោយប្រើបណ្តាធាតុធំៗមួយចំនួនដូចជា៖ ការបង្កើតគ្រោងរឿងដ៏ស្មុគស្មាញ ប្រទាក់ទាញ ពាក់ព័ន្ធនឹងអាថ៌កំបាំងគួរឱ្យងឿងឆ្ងល់ បង្កើតការសង្ស័យច្រើនឡើងៗ ធ្វើឱ្យអ្នកអានមានជំនក់ចិត្តទស្សន៍ទាយ ហើយអ្នកនិពន្ធត្រូវថ្នឹកជំនាញក្នុងការផ្លាស់ប្តូរព្រឹត្តិការណ៍ បញ្ចេញតម្រុយដែលមិនរំពឹងទុកមុនមករក្សាការចាប់អារម្មណ៍របស់អ្នកតាមដាន។


ធាតុធំមួយទៀតមិនអាចខ្វះ មិនអាចបន្លំប្រកូវ គឺការកសាងបុគ្គលិកលក្ខណៈឱ្យតួអង្គដែលមិនងាយបំភ្លេចបាន។ ចរិតតួអង្គ ច្បាស់លាស់ មិនស្រដៀងរឿងអ្នកណាមុន ហើយដែលត្រូវការចាំបាច់គឺ តួអង្គអ្នកស៊ើបអង្កេតដែលមានមន្តស្នេហ៍ ឈ្លាសវៃ ឬក្រុមជនសង្ស័យ ឧក្រិដ្ឋជនដែលកាច ឆៅ និងល្អិតល្អន់ ស៊ីជម្រៅ។ តួទាំងទ្វេភាគីនឹងចូលមកបង្កើនតភាពទាក់ទាញដល់សាច់រឿងស៊ើបអង្កេត។
ធាតុបន្ថែម គឺ បទសន្ទនា ឬសកម្មភាពដែលអាចកសាងបាននូវភាពរំជើបរំជួល អារម្មណ៍តានតឹង ភាពបន្ទាន់ ល្បឿនដ៏គំហុគ និងការព្យាករណ៍ដ៏ប៉ិនប្រសប់បញ្ចូលក្នុងនោះ ដើម្បីឱ្យអ្នកអានមានអារម្មណ៍នៅក្នុងហេតុការណ៍ ហើយអន្ទះសារចង់រុករកការពិត។
កាលអាកាស និងបរិបថត្រូវមានតថភាព។ ប្រទេសណា? ទម្លាប់រស់នៅបែបណា សម័យកាលណា សម្តីសម្តៅ និន្នាការសមស្រប ព្រោះប្រសិននៅភ្នំពេញ មិនអាចសន្ទនាដូចហុងកុងទេ។

អ្នកនិពន្ធប្រលោមលោកឧក្រិដ្ឋកម្មគួរមានពិសោធន៍ក្នុងការកសាងបទពិពណ៌នាយ៉ាងពិស្តារនិងអស្ចារ្យ ព្រោះទេពកោសល្យនេះ នឹងបង្កើនបន្ថែមភាពស៊ីជម្រៅដល់សាច់រឿង។

ម៉ោង១២អាធ្រាត្រនៅសង្កាត់លេខមួយ អស់ស្តុក តែអាចអានអនឡាញបានប្រសិនបានចូលព្រីមៀម!

រឿងប្រលោមលោកស៊ើបអង្កេត អាចទាក់ទាញអ្នកអាន ដោយប្រើបណ្តាធាតុធំៗមួយចំនួនដូចជា៖ ការបង្កើតគ្រោងរឿងដ៏ស្មុគស្មាញ ប្រទាក់ទាញ ពាក់ព័ន្ធនឹងអាថ៌កំបាំងគួរឱ្យងឿងឆ្ងល់ បង្កើតការសង្ស័យច្រើនឡើងៗ ធ្វើឱ្យអ្នកអានមានជំនក់ចិត្តទស្សន៍ទាយ ហើយអ្នកនិពន្ធត្រូវថ្នឹកជំនាញក្នុងការផ្លាស់ប្តូរព្រឹត្តិការណ៍ បញ្ចេញតម្រុយដែលមិនរំពឹងទុកមុនមករក្សាការចាប់អារម្មណ៍របស់អ្នកតាមដាន។
ធាតុធំមួយទៀតមិនអាចខ្វះ មិនអាចបន្លំប្រកូវ គឺការកសាងបុគ្គលិកលក្ខណៈឱ្យតួអង្គដែលមិនងាយបំភ្លេចបាន។ ចរិតតួអង្គ ច្បាស់លាស់ មិនស្រដៀងរឿងអ្នកណាមុន ហើយដែលត្រូវការចាំបាច់គឺ តួអង្គអ្នកស៊ើបអង្កេតដែលមានមន្តស្នេហ៍ ឈ្លាសវៃ ឬក្រុមជនសង្ស័យ ឧក្រិដ្ឋជនដែលកាច ឆៅ និងល្អិតល្អន់ ស៊ីជម្រៅ។ តួទាំងទ្វេភាគីនឹងចូលមកបង្កើនតភាពទាក់ទាញដល់សាច់រឿងស៊ើបអង្កេត។
ធាតុបន្ថែម គឺ បទសន្ទនា ឬសកម្មភាពដែលអាចកសាងបាននូវភាពរំជើបរំជួល អារម្មណ៍តានតឹង ភាពបន្ទាន់ ល្បឿនដ៏គំហុគ និងការព្យាករណ៍ដ៏ប៉ិនប្រសប់បញ្ចូលក្នុងនោះ ដើម្បីឱ្យអ្នកអានមានអារម្មណ៍នៅក្នុងហេតុការណ៍ ហើយអន្ទះសារចង់រុករកការពិត។
កាលអាកាស និងបរិបថត្រូវមានតថភាព។ ប្រទេសណា? ទម្លាប់រស់នៅបែបណា សម័យកាលណា សម្តីសម្តៅ និន្នាការសមស្រប ព្រោះប្រសិននៅភ្នំពេញ មិនអាចសន្ទនាដូចហុងកុងទេ។

អ្នកនិពន្ធប្រលោមលោកឧក្រិដ្ឋកម្មគួរមានពិសោធន៍ក្នុងការកសាងបទពិពណ៌នាយ៉ាងពិស្តារនិងអស្ចារ្យ ព្រោះទេពកោសល្យនេះ នឹងបង្កើនបន្ថែមភាពស៊ីជម្រៅដល់សាច់រឿង។

ជាក់ស្តែងអ្នកអាន ពេញចិត្ត ប្រលោមលោកឧក្រិដ្ឋកម្មដែលបង្ហាញ ដំណើរការស៊ើបអង្កេតជាជាងដឹងលទ្ធផលមុន។ ព័ត៌មានលម្អិតដែលត្រឹមត្រូវ សមស្រមនឹងក្រមព្រហ្មទណ្ឌ ការស្រាវជ្រាវយ៉ាងល្អិតល្អន់ក្នុងបច្ចេកទេសកោសល្យវិបិច្ច័យ នីតិវិធីរបស់ប៉ូលីសយុត្តិធម៌ និងទិដ្ឋភាពច្បាប់ អាចបន្ថែមភាពពិត ប្រាកដនិយម សមនឹងជឿនៃសាច់រឿង ហើយទាក់ទាញខ្លាំង។

 លំហូរនៃរឿង​ត្រូវមាន​ភាពមមារញឹក។ វាមិនដូចប្រលោមលោកជីវិត ឬមនោសញ្ចេតនា​ដែលលន្លង់លន្លោចទេ នៅពេលដែលតួអង្គត្រូវប្រឈមមុខនឹងជម្រើសដ៏លំបាក ឬជួបនឹងប​ញ្ហា​ខាងសីលធម៌ វិជ្ជាជីវៈផ្ទាល់ខ្លួន ភាពស្មុគស្មាញនៃការសម្រេចចិត្ត​របស់តួ ធ្វើឱ្យអ្នកអានស្លុងគិត។

សម្រាប់ខ្ញុំបណ្តា រឿងប្រលោមលោកបែបនេះ រមែងស៊ីពេលគិតយូរជាងពេលសរសេរ។​ អ្នកនិពន្ធគប្បី ស្វែងយល់ពីបញ្ហាសង្គម ឬស្វែងរកប្រធានបទទូលំទូលាយលើសពីឧក្រិដ្ឋកម្មធម្មតាៗទើបអាចនិយាយឱ្យគេចាប់អារម្មណ៍ ដូចជា អំពី យុត្តិធម៌ វិសមភាព អំពើពុករលួយ ឬស្ថានភាពចិត្តសាស្ត្ររបស់មនុស្ស។ល។ នេះទើបអាចផ្តល់ឱ្យអ្នកអាននូវការយល់ដឹងកាន់តែស៊ីជម្រៅអំពីពិភពលោក និងធ្វើឱ្យមានការឆ្លុះបញ្ចាំងអំពីកម្រិតសមត្ថភាពអ្នកសរសេរដែរ។​ ធម្មតា អ្នកអានប្រលោមលោកប្រភេទនេះរមែងចង់ផ្ចាញ់ជាមួយអ្នកសរសេរ។ គេមិនចូលចិត្ត​អ្នកនិពន្ធដែលគេអាចទាយស្មាន​ពីលើបានទេ។ សមត្ថភាព និងរចនាប័ទ្មនៃការនិទានរឿងរបស់អ្នកនិពន្ធ ប្រភេទនេះ ត្រូវការពិសោធន៍ខ្ពស់ និងទេពកោសល្យ​ ទាក់ទាញដែលដាក់បញ្ចូលក្នុងបទអត្ថាធិប្បាយ​មិនអាចបំភ្លេចបាន។

ចូលអាន រូបខ្មៅស្រអាប់ នៅព្រីមៀម

យល់យ៉ាងណាដែរចំពោះសាច់រឿងខាងលើ

Email របស់អ្នកមិនត្រូវបានបង្ហាញជាសារធារណៈទេ*